אחד המאפיינים החשובים של ארץ ישראל הוא מזג האוויר הכל כך מגוון ומעניין שלה, כאשר מרבית ימות השנה הם ימי שמש. עם זאת, לשמש הישראלית הקופחת יש גם צדדים פחות נעימים, בעיקר בימות הקיץ החמים והלחים. בחירת בד לייקרה להצללה עשויה להקל במשהו את ההשפעה של קרני השמש בבית ובעסק, בעיקר במקרים שבהם אין אפשרות מעשית או אין רצון למזג את האזור המוצלל. מהי בכלל הצללה ומה החשיבות של בחירת בד לייקרה להצללה? כיצד משפיע הבד על התוצאה הסופית של ההצללה? היכן ניתן למצוא פתרונות הצללה באיכות הגבוהה ביותר, לבצע השכרת אוהלי לייקרה בהתאמה מוחלטת לצרכי הלקוח? כל התשובות – בהמשך המאמר.

הצללה – מי צריך את זה ולמה

הצללה היא למעשה מניעת החשיפה של אזור מסוים בבית או בעסק, לקרני השמש. חשוב לציין שהטמפרטורה בשמש גבוהה תמיד בכמה מעלות מהטמפרטורה בצל. למעשה, כשברדיו או בטלוויזיה מציינים את הטמפרטורות החזויות, הכוונה היא לטמפרטורות בצל. כיון שכך, הצללה של אזור מסוים מורידה תמיד את הטמפרטורה בסביבה המוצללת בכמה מעלות. הצללה היא למעשה פרישת בד או חומר אחר, החוסם את קרני השמש וכך מוריד בהכרח את הטמפרטורה באזור המוצלל. פרישת הבד נעשית באמצעות מתקן ייעודי, המורכב באופן המצמצם ככל האפשר את החדירה הישירה של קרני השמש לאזור המוצלל. בחירת בד לייקרה להצללה עשויה לשנות את המצב לטובה. מארגני אירועים נוהגים זכור אמצעי הצללה כחלק מתהליך השכרת ציוד לאירועים.

בחירת בד נכונה להצללה מוצלחת

בד לייקרה להצללה, כמו גם פתרונות הצללה איכותיים אחרים, נדרש הן בבתים שהחזית שלהם פונה לכיוון השמש, והן בעסקים בעלי אותם המאפיינים, כאשר יש סחורה המונחת מחוץ לפתח העסק, ולבעלי העסק יש עניין למנוע התחממות יתר שלה. עם המוצרים כאמור ניתן למנות סוגים שונים של שתייה, או מוצרים יבשים או ממתקים, שאף שהם לא מתקלקלים, הרי שחשיפה ממושכת שלהם לקרני השמש משפיעה בהכרח הן על המראה והן על הטעם שלהם.

הדבר החשוב ביותר ליצירת הצללה מוצלחת, הינו בחירת בד נכונה להצללה. ישנם שלושה קריטריונים המשפיעים על הבחירה של הבד כאמור לעיל: חוזק הבד, העמידות שלו ומידת ההצלחה שלו במניעת החדירה של קרני השמש לאזור המוצלל. ככל שהבד אטום יותר, חזק יותר ועמיד יותר לשינויים במזג האוויר ולתנאי השטח, כך ההצללה תהיה מוצלחת יותר.

אם בחירת בד נכונה להצללה חשובה לך, או לחילופין אוהלים להשכרה או השכרת ציוד לאירועים, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע המיומנים של צללית סוככים יחזרו אליך בהקדם. הם יציעו לך השכרת אוהלים, ציוד להשכרה וכן אוהלים לאירועים, בהתאמה מיטבית לדרישות ולצרכים הספציפיים שלך ובהתאם למרחב שבו נדרשת ההצללה.